دانلود HJSplit v3.0 – نرم افزار تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم

Go to Download Links

hjsplitHJSplit یکی از نرم افزار های پرکاربرد در زمینه ی فشرده سازی فایل که بسیار مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، نرم افزار Winrar است. شاید این نرم افزار جزء برترین نرم افزار های فشرده سازی و آرشیو فایل باشد اما در کنار آن نرم افزارهای دیگری هم هستند که دارای قابلیت های خوبی می باشند. که از آن جمله می توان به نرم افزار HJSplit اشاره کرد که در مقایسه با Winrar بسیار کم حجم می باشد. این نرم افزار در زمینه آرشیو و تکه تکه کردن فایل های حجیم با فرمت های مختلف بسیار قوی و کاربردی می باشد. از مزیت های کلیدی این نرم افزار پرتابل بودن آن است که می توان بدون نصب آن را اجرا کرده و از آن استفاده کرد. بنابراین کافی است شما فایل اجرایی این نرم افزار را بر روی فلش خود داشته باشید و به این ترتیب در مکان های مختلف و در استفاده از سیستم های مختلف برای فشرده سازی فایل های فشرده دچار مشکل نخواهید شد. همچنین با کمک همین برنامه نیز می توان فایل های تکه تکه شده را به یکدیگر چسباند تا فایل اصلی بدست آید. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی است که تنها از چهار عملکرد اصلی: split, join, compare و checksum تشکلیل شده است.

برای ارشیو فایل ها کافیست که فایل موردنظر خود را به نرم افزار بدهید و مشخص کنید که فشرده سازی در فایل های چند مگابایتی صورت گیرد پس از ان خواهید دید که نرم افزار فایل مورد نظرتان را در چندین فایل با فرمت های ۰۰۱ ، ۰۰۲ ، ۰۰۳ و …. فشرده کرده است. با کمک قسمت دیگر نرم افزار هم می توانید فایل کمپرس شده را از حالت فشرده خارج کنید و فایل اصلی را بدست اورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HJSplit:
– فشرده سازی سریع و اسان
– امکان فشرده سازی تا چند گیگابایت
– خارج کردن فایل فشره شده به کمک خود نرم افزار
– امکان ترکیب کردن دو فایل دلخواه
– به روز رسانی نرم افزار از اینترنت
– محیط زیبا و کاربرپسند
– سازگاری با تمام ویندوز ها
– کاربرد آسان
– حجم کم
– و …

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    file splitter, checksum calculator, join files, splitter, joiner, checksum, تکه تکه کردن فایل, چسباندن فایل, فشرده سازی, فایل اسپیلیتر, اتصال فایل, اسپیلیتر, دانلود نرم افزار تکه تکه کردن فایل های حجیم, تکه تکه کردن فایل های بازی, تکه تکه کردن فیلم, به هم چسباندن فایل ها, ترکیب فایل ها, مقایسه فایل ها, ادغام فایل ها, Download HJSplit for windows, software for windows, full version, full licensed, free license, free, cracked, HJSplit Direct Download Link, Torrent, Crack, Keygen, Patch, Serial, License, nhkg,n kvl htchv HJSplit, دانلود HJSplit, داونلود, دانلد, نرم افزار HJSplit, سافت ور HJSplit, کرک HJSplit, شماره سریال HJSplit, کیجن, لایسنس رایگان, لایسنس, دانلود نرم افزار HJSplit, دانلود سافت ور, دانلود آخرین نسخه نرم افزار HJSplit, نسخه نهایی نرم افزار, نسخه جدید نرم افزار, ورژن نهایی نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود رایگان, داونلود نرم افزار, دانلد نرم افزار, دریافت, Freebyte full software collection, نرم افزاری کاربردی برای تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم و فشرده سازی آنها, An application that can split/join files, calculate their checksum and compare them, دانلود HJSplit نرم افزار تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم, Download نرم افزار HJSplit, دارمش,daramesh, دانلود رایگان HJSplit, دانلود با لینک مستقیم , file splitter, checksum calculator, join files, splitter, joiner, checksum, تکه تکه کردن فایل, چسباندن فایل, فشرده سازی, فایل اسپیلیتر, اتصال فایل, اسپیلیتر, دانلود نرم افزار تکه تکه کردن فایل های حجیم, تکه تکه کردن فایل های بازی, تکه تکه کردن فیلم, به هم چسباندن فایل ها, ترکیب فایل ها, مقایسه فایل ها, ادغام فایل ها,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish