دانلود Battlefield 1 – بازی میدان نبرد 1

دانلود رایگان بازی Battlefield 1 - بازی میدان نبرد 1 برای کامپیوتر - کرک شده

Go to Download Links

Battlefiel-1Battlefield 1
نسخه فشرده شده CorePack اضافه شد.
نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

بازی Battlefield 1 در سبک اکشن که توسط استدیو بسیار خوشنام Dice طراحی و در سال 2016 توسط Electronic Arts برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در زمانی که شوترهای نظامی اول شخص به سمت جنگ های مدرن و حتی جنگ های فضائی پیش می رفتند، استدیو دایس در اقدامی شجاعانه و انتخاب جنگ جهانی اول برای بازی باعث حیرت گیمرها و منتقدین شد. نگرانی بسیاری از سمت طرفداران این سری به خاطر بازه زمانی مورد استفاده در بازی وجود داشت اما با ارائه بازی مشخص شد که این استدیو به بهترین شکل ممکن توانسته است بازی را پیاده سازی کند. یکی از مشکلاتی که به سری میدان نبرد وارد بوده است بخش داستانی بسیار ضعیف در مقابل بخش چند نفره آنلاین آن بوده است که این نسخه در بخش داستانی بسیار عالی عمل کرده است و در قالب شخصیت های مختلف، ماموریت های متنوعی را برای انجام دادن در اختیار گیمر قرار داده است، با این وجود مدت زمان گیم پلی آن نسبتا کوتاه است و می توان در زمانی حدود 6 ساعت آن را به اتمام رساند. یکی دیگر از نقاط قوت این سری، گرافیک خیره کننده آن بوده است که در این نسخه نیز به لطف موتور بازی سازی بسیار قدرتمند فراست بایت شاهد گرافیک عالی و فیزیک بسیار طبیعی آن هستیم. موتور بازی سازی فراست بایت به تازگی در جدیدترین نسخه شبیه ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز، فیفا 17 نیز استفاده شده است. در کنار موارد بالا می توان به تنوع بسیار عالی سلاح ها و ابزار ها در بازی اشاره کرد که هر کدام با دقت و وسواس زیادی در بازی پیاده سازی شده اند.

ویژگی های بازی Battlefield 1:

  • – بخش داستانی بسیار جذاب
  • – گرافیک هنری بسیار زیبا در کنار فیزیک عالی موتور بازی
  • – تنوع بسیار بالای سلاح ها در بازی
  • – گرافیک فنی با داشتن طیف وسیعی از تنظیمات

بررسی کوتاه:
جنگ‌جهانی اول از زیر سایه جنگ‌های مدرن، ربات‌هایی از آینده و جنگ جهانی دوم با Battlefield 1 بیرون آمد تا نشان دهد اگرچه جامعه بشری شرمسار از وجود چنین کارزار وحشتناکی است اما به زیبایی می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی در قاب بازی ویدیویی شود. استودیو دایس با قدرت گرفتن از موتور فراست‌باست ۳ و وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه نشان داد راه و روش ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با یک بخش چند نفره فوق‌العاده جذاب و عظیم، چگونه است. بتلفیلد ۱ با جلوه‌های سمعی و بصری خیره‌کننده، بخش چند نفره جذاب با نقشه‌های هوشمندانه و یک بخش داستانی که نشان از بهبود آن در این مجموعه دارد، توانست یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد ۱ را خلق کند، آن هم با عقب‌گرد با ۱۰۰ سال قبل و جنگ‌جهانی اول!

راهنمای نصب:
بعد از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی کنید.
دانلود نسخه کرک شده

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: ea

    ?️ کلمات کلیدی

    action battlefield battlefield 1 battlefield free download cracked dice electronic arts free free download اکشن الکتورنیک آرتز دانلود رایگان دانلود رایگان بتلفیلد دایس کرک کرک شده میدان نبرد 1
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    en_USEnglish